3 Haziran 2010 Perşembe

Haftasonumuz

Neredeyse yeni bir haftasonuna giriyoruz, ben daha yeni yazıyorum geçen haftayı. Cumadan başlayayım. Yağmur yağınca koşa koşa Meliha teyzeden çıkıp eve gitmeyiz. Ne mi yaparız?
Su,Toprak ve Çamur






Cumartesi günü Atatürk Kent Ormanına gittik. Çok beğendim, harika bir yer. Eylül çok eğlendi. Mutluluğu görülmeye değerdi. Sıçrıyor, sıçrıyor şişme parkta, gülüyor, kahkahalar atıyor, anne bana bak, anne bak diye bana sesleniyor. Eylül'ü uzun zamandır o kadar mutlu görmemiştim, içim bi hoş oldu, o eğlendikçe bende eğlendim. Kendini aştı orada. Oyun parkında zorlanacağını düşündüğüm yerden defalarda ben oturup poyaçamı :)) yerken, kendisi zevkle tırmanıp indi. 3-3,5 saat coştu. Sonra eve gidince uyumadı ama. (Aslı teyzesi kız niye öyle diyorsun poğaça diyceksin deyince, ama ben onu söyleyemem, küçüğüm, ben poyaça diyebilirim gibi bir cevap verdi.)












Pazar günü Aslı teyzesi sınavlarından çıkıp bize geldi. Kısır yapıp yedik. Sonra makyaj yapmaya başladık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder