14 Haziran 2010 Pazartesi

Rüya

-anne ben rüyamda at gördüm
-Ne güzel
-Anneannem, teyzem, dedemde vardı
-Öylemi
-Evet
-Ata bindinmi
-Hayır
-Neden
- hızlıydı

Arası sürdü sürmedi (1 saat sonra falan)
- anne ben rüyamda ne gördüm biliyormusun
-Ne gördün canım
-Pembe bir at gördüm
-Aa ne güzel, bindinmi ata
-Evet bindim. dedem vardı, teyzem vardı, anneannem vardı
-Ne güzel bir rüya görmüşsün Eylülcüm
- evet (bu konuşma iki hafta önce oldu)

Bugünde:
anne ben rüyamda kedi,köpek ve kaplan gördüm
-Aa kaplandamı gördün
-evet . Ben onları eve taşıdım, kucağımda (bunu vurgulayarak)
-Ne güzel Eylülcüm, senin hayvanlarla aran çok iyi galiba .
-Evet , ama kaplan benim bacağımı ısırdı, kanadı .
-Hııı sende ona (işaret parmağımı sallayıp, sert sert bakarak) böyle yaptınmı ?
- yaptım, kızdım ona. anneannem, teyzem, dedem, büyük teyzem vardı .
-Büyük teyzen Güzin'de mi vardı ?
-evet

Benim kızım öyle bir büyümüş ki hem rüya görüyor hem de gördüğü rüyaları anlatıyor. :)) Ve nedense hep hayvanlı ve anneanneli, dedeli , teyzeli oluyor. Çok özlediğinden galiba. Bende madem rüyalarına girecek kadar özlüyor, babalar gününde Ankara'ya götüreyim kızımı. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder