23 Haziran 2011 Perşembe

Mini Masallar

İş Arkadaşımın Eylül'den bir yaş büyük oğluyla Eylül çok iyi anlaşıyorlar ve aralarında kitap arkadaşlığı başlattılar. Birbirlerine kitaplarını gönderiyorlar ve bu kitapları okumaktan çok büyük keyif alıyorlar.

Arkadaşım Mini Masalları getirdiğinde Eylül'ün keyif alacağını hiç düşünmemiştim. Yanılmışım. Eylül okumaktan çok büyük keyif aldığı gibi verdiği mesajları hayatımıza katmayı çok iyi becerdik. Örneğin Eylül çiçekleri koparmayı çok severdi ama Kanguru Hopidik'i okuduktan sonra çiçek koparmayı bıraktı. (Dün kü istisnaydı) Ya da Ayıcık Nanu'yu okuduktan sonra "Ayı Nanu gibi sabırla uğraşman gerekiyor" diyorum ve ne demek istediğimi, ne yapması gerektiğini anlıyor. Ya da "Karga Gak Guk'u okuduktan sonra sen de Karga Gak Guk gibi pis kokmaya başlayacaksın Eylül, hadi banyoya" diyorum, etkili oluyor.

Kitapların hepsi 31 sayfalık masaldan oluşuyor. Kitabın arkasında da bir tane etkinlik bulunuyor. Biz kitaplar bize ait olmadığı için hiç yapmadık ama Eylül "sen bana bunlardan al, onları ben yapayım" diye talepte bulunuyor. 

Eylül bu kadar uzun masallarda çok sıkılıyordu ama bunları ısrarla okumamı istiyor ve sonuna kadar sabırla dinliyor.

Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder