29 Ağustos 2012 Çarşamba

Tatil, Memleket,Doğum Günü,Bayram ve Arası

Çok uzun zamandır yazamadığımı biliyorum ama yazma isteğim de tatile çıkmıştı bizim gibi. Artık tatil bitti, normal hayata merhaba diyelim ve yokluğumuzda neler yaptığımızı fotoğraflarla anlatmaya çalışayım.Yalnızca çok fotoğraf olduğu için bir türlü düzenleyemedim.


 Tatil için Mersin'e giderken yolda mola verdik. Babası Eylül'e çok istediği şnorkeli aldı.
 Sürekli havuzdaydık. Eylül çok uzakta kaldı.
 Baba ve Ekin.
 Memleketimiz Ağın'a giderken bir böyleydik,

 Bir böyleydik,

 Bir de böyleydik,

 Ağın'da halamız ve kuzeni Ecrin'le birlikte Ekin hanım.
 Ağın'da lokanta da.

 Keban barajı.
 Çekilen fotoğraflara bakıyor abla kardeş.
 Babam kedileri besledi, biz de foto çektik.
 Ağın'dan dönerken Arapgir üzerinden gittik. Burada yıllarımız geçti bizim.
 Babamın uzun süre doktorluk yaptığı özel muayenehanesi. Oturduğumuz evi de aradım ama bulamadım. Burayı da elimle koymuş gibi buldum. Hey gidi günler.
 Tatil dönüşü balkonda havuz sefası. Güneşliğimiz bile var. :)
 Ablasının da böyle fotoğrafları var. Kızın favori yeri burası.
Sokakta bisiklet sefası.
 Evde bisiklet sefası.
 Eylül'ün benim için yaptığı sürpriz resimlerden biri.
 11 Ağustos'ta küçük kızımızın doğum gününü dondurmayla kutladık.
 Bir yıl önce saat 22.03'te karnımdan çıkan Ekincik, bir yıl sonra aynı gün ve saatte yatakta mışıl mışıl uyuyor.
Eylülle oyun hamurundan yaptığımız bir çalışma. Denizde dalgamız bile var.
 Trambolinde abla kardeş.
 Bu aleti yapmak kimin fikriyse bilsin ki; Eylül her binişinde sövüyorum ona. :) Ne bu be. Bacaklarım titriyor resmen. Eylül'de bana bağırıyor "anne sen sus tamam mı, karışma sakın. Sen bakma." görevli oğlana bağırıyor "daha yükseğe, daha yükseğe"
 Bayram bizim için, bizi dört gözle bekleyen büyüklerimizi görme, ziyaret etme anlamı taşıyor. Dedenin torunlarına hoşgeldin karşılaması.
 Dedeyle sohbet.
 Burdaki muhabbet neydi ki?
 Büyük dedemiz. Ekin'i kucağına almaya, onu sevmeye bayılıyor.

 Dedesinin aldığı ayakkabıları kardeşine giydiriyor.
 Bayram dönüşü park keyfi. Babası gibi ehlikeyf.
 Yataktan iniş.
 Yatağa çıkış.
 Oh be, sonunda zirve.
 Kardeşe yardım.
 Yanlış anlaşılmasın, burası benim iş yerim.
 Eylül'ün ilginç resmi.
 İlla ki ablayı rahatsız edecek.
 Kız rahat resim yapsın diye kutu koyduk. Hatun geldi üstüne çıktı.
 Tuğra'yla birlikte iş yerimde benim masamda resim yaparken.


                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder