9 Kasım 2012 Cuma

Eylül'den İnciler

06.11.2012
Arabada:
Ben: Baki, Cumartesi günü Latin Dansları kursuna gidelim mi beraber?
Baki: Hayatta gittem.
1 saat sonra evde:
Eylül: Anne, siz babamla ikiniz kursa gitseydiniz Ekin'le bana kim bakacaktı?
Ben: ııııııı,şey, dönüşümlü bakardık kursta, ıııııııı. Eylülcüm hahahaha aslında ben hahahaha işin o kısmını hiç düşünmemiştim. hahahaha. 
Baki: Yaaaaaa.

08.11.2012
Ben: İkinizide çok seviyorum.
Eylül: Anne, biz başkasının çocuğu olsaydık ne yapardın?
Ben: Anneniz başkası olsaydı mı?
Eylül: Evet.
Ben: Keşke Eylül benim çocuğum olsaydı diye ağlardım.
Eylül: Öyle bir laf etmezdin,değil mi?. O zaman bizi bilmezdin bile.

(gerizekalı mıyım neyim? :)) )

2 yorum:

  1. Çok güldüm yazınızı okurken,zamane çocukları süperler valla :) Eylül de ismi gibi çok güzel maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. :) Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil