31 Mart 2010 Çarşamba

20 Mart Gezimiz

20 Mart Cumartesi günü Eylül'le dışarı çıktık. Müzeye ve kütüphane götürmeyi düşünüyordum ama önce parka gitmeyi tercih etti. Doğal olarak :).














Parktan sonra komşularımızın tavuklarını ve horozlarını izlemeye ve sevmeye gittik. Ben korkumdan yaklaşamadım, Eylül horozların bile dibine kadar gitti. Cahil Cesareti böyle birşey. :)(Bu fotoğraftakinin tavuk olduğunu biliyorum, horozların yanındayken her an kaçmaya hazır pozisyonda olduğumdan fotoğraf alamadım. )




Maalesef pislikten geçilmiyor. Bunun ne olduğunu anlayamadık.


Kütaphaneye bu kadar yorulduktan sonra gittik. İl Halk Kütüphanesinin büyük bir okuma salonu, ondan daha küçükte çocuklar için salonu var. Biz Eylül'le önce büyükler için olan tarafını inceledik. ÇOk güzel kitaplar var. Çocuklar için Beş Sevgi Dilini bile bulduk. Şimdi Şiddetsiz İletişimi okuyorum, Ankara gezimizden sonra eğer başka kitaba başlamamış olursam kütüphaneden bu kitabı alacağım. Sonra da çocuklar için olan salona geçtik. Meğer gençler ve çocuklar hafta sonunu kütüphanede sınavlara çalışarak veya kitap okuyarak geçiriyormuş.


Akşam Zuhal ablalara davetliydik. Eylülcüm seni Meliha teyzene bırakalım sen uyu akşam gelip seni alırız dedik, çocuk isyan etti tabii. Giderken yolda uyudu, Zuzu'da yatırdık yatağa gece yarısı kalkarken şöyle bir gözlerini açtı tekrar uyudu, eve geldik yatağına yatırdık, bir iki saat sonra uyandı, biraz oyalandı sonra tekrar yattı. Bizde böylelikle 2,5 yıldır misafirlikte ilk kez hiç kalkmadan oturmanın güzelliğini yaşadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder