1 Nisan 2011 Cuma

Arkadaşlarımdan Güzel Haberler

          Dün arkadaşım mesaj gönderdi. "Baharcım, yarın Çağan bebek aramıza katılıyor" dedi. O kadar sevindim ki. Taaa liseden arkadaşım. İnsan bir tuhaf oluyor. Büyüyorsun, yuva kuruyorsun, çocuk geliyor haberini veriyorsun. Ben de sanki kardeşimin çocuğu oluyormuş gibi sevinç göz yaşları akıtıyorum. Doğru, kardeşim o benim.

          Geçenlerde başka bir arkadaşımla konuşuyorum. Eylül'ün kardeşini soruyor, darısı başına diyorum. Dur bakalım şimdi diyor. Dün bu arkadaşımla da konuştum. Sana bir haberim var dedi. Ben yine çığlık çığlığa. Nasıl sevindim anlatamam. Bu arkadaşım da liseden. Üçümüz aynı grubun üyesiydik.

           Lisede yaramazlıktan sürekli disiplin kurulunun kapısında bekleyen bizler bugün çocuklarımızı büyütüyoruz. Ve içimizden birisi bugün çocuğunu ilk kez kucağına alıyor. Anneler kervanına katılıyor. Kendi adıma, arkadaşlarım adına sonsuz bir mutluluk duyuyorum. Annelik dünyanın en güzel duygusu.

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder