7 Şubat 2012 Salı

Eylül'ün Espri Yeteneği

Bu güne kadar yaptığı şakaları, esprileri kayıt altına almıyorum ama bu konuda gayet başarılı. Hatta arkadaşları çoğu kez anlamıyor itiraz etmeye kalkıyorlar Eylül'ün söylediklerine. Ben söylüyorum Eylül şaka yapıyor diye. Eylül'de gayet sakin "Evet şaka yapıyorum, ne oldu ki?" diyor.

Bu sabahta Ekin'i gönderdikten sonra (babası götürüyor) Eylül'ü kaldırmaya gittim. Kafasını kaldırıp, kendini sıkıp anne kalkamıyorum dedi. Niye mi böyle yaptı? Bizim küçük kızımız Ekin hanım 6. ayında ve henüz yattığı yerden kalkamıyor. Kafasını kaldırıyor yastıktan kendisini de sıkıyor ama bir türlü kalkamıyor. Benim büyük, esprili kızımda sabah sabah kardeşini taklit edip beni güldürüyor.

(Keşke Eylül'ün Ekin'i taklidi hep böyle komik olsa. Ağzında emzik ki Ekin emzik almıyor, altında bezi, bazen hiç komiğime gelmiyor.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder