17 Nisan 2012 Salı

Köpeğe Çarptım

                  Maalesef doğru. Sabah sabah hayvanın başına gelene bakın. Eşimi okula bıraktım. İşe dönerken bir anda yola fırladı, beni hiç görmedi. Yolun karşı tarafında bir şey dikkatini çekmiş olmalı. Frene bastım sonuna kadar, direksiyonu sımsıkı tuttum ama maalesef ve maalesef çarptım. Birazcık sürüklendi ama araba durur durmaz koşup gitmeye devam etti. Arkamdan öğrencisini okula bırakmış servis geliyordu azıcık geride sollamıştım. Camı açıp "köpeğe bir şey olmuş mudur?" diye sordum. "Yok, hiçbir şey olmamıştır. Sen de iyi kurtardın valla hella olsun." dedi. Tamam hayvan koşup gitti de az ileride beyin kanaması falan geçirmiş midir? Gerçekten de iyimidir? Yok yok ben en iyisimi kalkıp gidip bakayım.

Not: Hemen gidip baktım. Bilmem kaç tur attım civarda. Göremedim hayvanı. Zavallım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder