7 Aralık 2010 Salı

Çocuk İstismarına Karşı

Son zamanlarda facebook'ta dolaşan bir kampanya var. Çocuk istismarına karşı profil resimlerinizi çizgi film karakteri olarak değiştiriyorsunuz. Peki bu ne işe yarıyor. İnsanların farkındalıklarını arttırmaya. Gerçekten kampanyanın amacı bu mu bilmiyorum. Bir kaynakta (hatırlamıyorum ki nereden okudum) bu kampanyayı aslında profil resimlerindeki çizgi film karakterleriyle çocukları rahatlıkla kandırıp, arkadaş olarak eklemelerini sağlayacak pedofillerin başlattığı yazılıydı. Nasıl bir kampanyadır araştırmadım ama beni etkilemediği için ben profilimi değiştirmedim. (Halâ Mustafa Kemal Atatürk'ün fotoğrafını kullanıyorum.)

Bu konuyla ilgili blogcu anne çok güzel bir yazı yazmış. Çocuklarımızı korumak ve onların kendilerini korumalarına yardımcı olmak için bizlere bilgi sunan güzel bir yazı olmuş. Okumak isterseniz buraya...

1 yorum:

  1. Facebook'ta yazıyormuş meğer: DİKKAT !! okuyun paylaşın duyurun
    DİKKAT! Herkesin profilinde çizgi film karakterleri paylaşmasını isteyen grup as...lında pedofiller. Bunu isteme sebepleri küçük çocukların çizgi film kahramanlarını görünce arkadaşlık isteklerini daha çabuk kabul ediyor olması. Bu kampanyanın çocuk tacizine karşı olmakla alakası yok aksine hizmet ediyor. Neye alet olduğunuza dikkat edin."Profillerinizi normal hale getirin."

    YanıtlaSil