3 Ekim 2012 Çarşamba

60 Ay

Eylül kuzusu 60 ayını doldurdu. İlk okula kaydı bile çıktı. Ama biz kötü anne-baba ilk okul yerine anaokuluna gönderdik. :) Kızımız şimdi anaokullu. 

Doğum gününü okulda kutladık. Geçen yıl da okulda kutlamıştık ve o zaman kucağımda 1 aylık Ekin hanımda vardı. Bu sefer Eylül "Anne Ekin'i de getir" dediği halde "getiremem kızım, uğraşamam onunla" açıklamasıyla götürmedim. Kızım, ben , öğretmenleri ve arkadaşları kutladık. Akşamında da halası aldığı kedili elbiseyi verdi. Meliha teyzesi de beyaz bluz ve kırmızı pantolon almış ama önceden verdi, eve gelmedi. Babası Bilgiçarkı diye bir oyun almış. Eylül'den çok Ekinek ilgilendi. Eylül'de babasının Eylül'e aldığını iddia ettiği ama aslında çaktırmadan Ekin'e aldığı minik toplarla oynadı. Ben de kızıma BDK'nın da tavsiyesiyle üç boyutlu Küçük Prensi aldım. İyiki almışım, çok beğendim.  

Doğum günün kutlu olsun tatlı minicik ablam. Büyüdüğü için değil kardeşi olduğu için abla olan küçücük minicik kızım. Seni çok seviyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder