19 Ekim 2012 Cuma

İletişim Donanımları - Keşke'siz Bir Yaşam İçin İletişim

              Doğan Cüceloğlu'nun kitabı. Ben göya Nutuk'u okuyacaktım. Sivas kongresinden sonra araya bir iki kitap kattım. Bu kitabı okumanızı öneririm. Çok bilgilendirici, geliştirici, yön verici bir kitap. Yazarın her konu öncesi, bir önceki konunun özetini geçmesi, kitabın sonunda maddeler halinde özet sunması ders kitabı niteliğinde olmuş ve bence çok güzel olmuş. (büyük bir ihtimallede ders kitabı olarak okutuluyordur diye düşünüyorum :) ) Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum ama annemin yıllar önce bana hediye ettiği İçimizdeki Biz  kitabını okuyamamıştım. O yüzden de korkuyorum diğer kitaplarını okuma girişiminden. 

                Ayrıca http://www.dogancuceloglu.net/tvprogrami izlenmeli. İzlemek, dinlemek çok zevkli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder