23 Ağustos 2010 Pazartesi

Senaryolar

Kendi ütüsüyle ütü yaparken aklına senaryolar gelir.
- Sen bebek ol, elini böyle yap (ütüye ellememi söylüyor) elini böyle yap (elimi acıyla sallamamı söylüyor) ağla, böyle yap. (gözlerimi ovuşturmamı söylüyor)
Tamam diyorum, Eylül ütü yaparken aynen söylediklerini yapıyorum bir yandan da ağlıyor, inliyorum. Hemen ütüyü bırakıyor (söylediklerinin hepsini yaptıktan sonra) sarılıp, ağlama tatlım diyor.
- Sen içeriye git , oraya yat. Ağla, beni çağır. Ben geleyim diyor.
Yine tamam diyorum, tıpış tıpış içeri gidip yatıp ağlamaya başlıyorum anne gel diye. Geliyor, yüzümü okşuyor, ağlama aşkım, geldim diyor.
- Hadi bu sefer sen içeri git, her zaman yaptığın gibi uyanıp tıpış tıpış yanıma gel, sarılayım sana diyorum. Kabul ediyor. Gidiyor, yatıyor, biraz uyuyor numarası yapıp geliyor. Bende ütümü bırakıp, ay canım gelmiş, aşkım gelmiş, günaydın hayatım, çok özledim seni'lerle sarılıyorum, kucağıma alıyor, bir dakikalık ayrılığın acısını çıkarıyorum.
- BAbası bazen bebek oluyor. İkisini izlerken gülme krizi geçiriyorum. Baba sen bebek ol, ben anne olayım. Sen ağla ben sana ağlama diyim tamam mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder