3 Ağustos 2010 Salı

Yayınlanmamış Fotoğraflarımız





Aslı teyzesinin evinde süslenmiş halde. (Taaa kışın)


Bu fotoğrafı da tatil dönüşü çektik. En sevdiği şeylerden birisi trambolinde zıp zıp zıplamak.












Kek saklama kabının arkasını gruplandırma çalışmaları için kullanabilirsiniz.








Kek yapmaya bayılıyor. Malzemeleri ben koyuyorum tepsinin içine, ölçüleriyle söylüyorum (bir buçuk su bardağı şekeri koyup, 3 yumurtayı içine kır gibi) Eylül'de karıştırma kabına koyup gerekli işlemleri yapıyor.








Sayı boncukları. (100lük'te yapmıştım ama fotoğrafı yanımda değil, sonradan ekleyeceğim.:)







Bükülebilir tel alıp ucunu büküyorsunuz. Boncukları dizdikten sonra kesip büküyorsunuz.




Eylül için yaptığım bir kaç faaliyetten örnekler: (Kaynak adreslerini daha sonra yazacağım.)


Yuvarlağı boya kalemleriyle boyadım, mandallarının ucunada yuvarlak renk işaretleri koydum. Her mandalı ait olduğu rengin üstüne tutturması gerekiyor.






En üstüne koyduğumuz geometrik şekillerin altına o şekille aynı olan şekilleri yada eşyaları yerleştiriyoruz.





Kartonları ebatları aynı olacak şekilde kesip, üstüne başka bir kartonda sayıları kesip, boyayıp yapıştırdım. Matematik çalışmalarına girmiş olduk. Bunları sonradan bantladım, üsttekileri çıkarmasın diye.



Yandaki şekillerde yer alan hayvanları, araçları, meyveleri vs. yanındaki boşluklara yerleştirdiğimiz yapbozumuzun taşlarını boyayıp, üstüne harfleri yerleştirdim. Sonrada bantladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder