2 Nisan 2010 Cuma

Aldıklarım

Sürekli alışveriş yaptığım kırtasiyeden boya alırken, buradaki bir kreşin sipariş verdiği ve taaa Korelerden getirttiklerini söyledikleri üçü bir arada (Mum - pastel ve sulu boya )Colorix boyayı gösterdiler. Denemek için aldım. Yumuşacık, çok güzel boya yapılıyor. Bunu aldığımdan beri Eylül diğer bütün boyalarını boşlamış durumda. (kalın ve ince kalem boyalar, akrilik,parmak,guaj boyası, pastel boya, traş köpüğüyle yaptığımız rengarenk boyalar)



Yapa yayınlarının 8 dergiden oluşan 3-4 yaş kitapları Q çocuk setini aldım. Henüz 1. kitabının yarısını yaptık. Ben çok beğendim. Öğretmenlerin doldurması gereken gözlem kitapçığı da var içinde. Hatta ben oradaki soruları bir ara buraya yazayım. Eylül'ü gözlemlememe kolaylık sağladı. Ocak ayında Ankara'dan 3-4 Yaş Çok Yönlü Gelişimsel Eğitim Seti almıştım. Bu dergilerde güzel. Eylül keyifle yapıyor. Bazen hadi dışarı çıkalım diyorum, yok dergi çalışalım diyor. Mis gibi güneşi bırakıp dergi çalışıyoruz. 10-15 dakikadan fazla çalışmıyoruz, hem Eylül'ün dikkati dağılıyor hemde ben fazla çalışmasını istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder