21 Nisan 2010 Çarşamba

Bizden haberler

- Eylül, Meliha teyzesinin bugün aldığı kırmızı bluzunun yakasını çekiştirip birşeyler yapıyor. Meliha teyzesi, kızım yakasını sündürme diyor. Eylül hanım: ben ne yaptığımı biliyorum diye azarlıyor Meliha teyzesini. Kaşınıyorum diye de açıklama yapıyor.
- Beni çağırıyor anne gel ışığı yak diyor. Odası karanlıkken içeri bir adım dahi atmaz. Babası televizyon karşısında oturuyor, ben mutfakta yemek hazırlıyorum. Kızım niye babanı çağırmıyorsun ışığı yaktırmak için, birazda babanı çağırsana diyorum. Hayır seni çağırıcam diyor. (20.04.2010)
-Dün bizimle yattı, ben biraz rahatsız ve sinir küpüydüm, yanıma yatırdım. Sabah anne ben su istiyom diye beni uyandırdı. Kızım babana söylesene o getirsin dedim. Hayır sen getir dedi.
- Sabah kilotlu çorabını giydirirken parmağın söküldüğünü gördüm, Meliha teyzene söyle diksin dedim. Öğlen baktım dikilmiş. Çorabın söküğü ne oldu Eylül dedim, Meliha teyzem ördü dedi.
- Eylül Ankara'da bulunduğumuz bir hafta içerisinde Neden sorusu sormaya başladı, burada da bayağı bir ilerletti. Şimdi okuduğum İki yaşındaki çocuğunuz büyürken kitabında bu dönemlerde neden sorusunu sorar ama anlamını da çok bilmez diyor. Amacı sizinle sohbet başlatmaktır diyor. Bu arada harika bir kitap olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
-Morpa'nın Nisan kampanyasındaki seti aldım ama henüz kullanmayacağım. 5-6 yaş seti, indirimde olduğu için aldım. 75 TL'lik set kampanya ile 35 TL'ye satılıyor, yanına da 15 TL'lik 5 kitap hediye. Sipariş verdiğimin ertesi günü geldi. Kargo ücretinide onlar ödüyor.
-Elektronik kitap okuyucuları bugün İdeefix'te keşfetttim. Harika şeyler. Fiyatları biraz yüksek. Satışa çıktıktan sonraki ilk iki ay içinde İdeefix'ten e-kitap okuyucu alırsanız Can Yayınlarından 267 TL değerindeki 25 tane e-kitap hediye ediliyormuş. Aletlere bayıldım.
-2008 yılından beri Blog ödülleri yarışması düzenleniyor. bu yıl 16 kategoride ödüller sahiplerini bulacak. Yarışmaya katılmak veya oy kullanmak içinde Blog ödülleri 2010 siteseine girilebilir, katılan blogları incelemek içinde. Ben dün bir bloga oy kullandım, oylarım devam edecek, akşama kadar da dikkatimi çeken blogları ziyaret ettim. Tavsiye olunur.
-Eşim bugün itibariyle sigarayı bırakmak için ilaca başladı. Komşumuz aynı ilaçla sigarayı bırakmış. Telefon açıp bir değişiklik olup olmadığını sordum. Ya gerçekten yada psikolojik sigara içerken midesi bulandığını, normalde içtiğinin yarısını içtiğini söyledi. İnşallah sağ salim kurtulur sigaradan. Ozaman eve gelen misafirlerin mutfakta bile sigara içmesini istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder