20 Temmuz 2010 Salı

Haftasonu Kahvaltımız



Cumartesi hanımefendi 7'de kalktı. Eylül nolur biraz daha uyuyalım desemde hiiiç fayda etmedi. Anne hamuru (oyun hamuru) oynayalım, anne kum (moon sand) oynayalım diye tutturdu. El mahkum kalktım. Saat 8'de anne kurabiye yapalım dedi. Kızım un yok dedim. Gidip alalım dedi. (Çocukların herşeyi bilmeside hiç iyi olmuyor.) Madem, hep birlikte dışarıda kahvaltı yapalım dedim, babamız ben gelmem dedi. Benimde içime sinmedi. Eylülcüm pastırma (çok sever) alalım, evde kahvaltı yapalım dedim. Birkere söylemiş oldum, hayır dışarıda kahvaltı yapalım dedi. İyi dedim, hazırlanmaya başladık. 8.30'da çıktık. Markete gittik, alışverişimizi yaptık. Saat 09.02'de The Garden'a girdik. 10.30 kadar burada harika bir vakit geçirdik kızımla. Karşılıklı oturup kahvaltımızı yaptık. İçerideki ve dışarıdaki parkta oyalandık. 10.30 gibi oradan ayrılıp Niğde'nin muhtelif yerlerini gezmeye gittik. :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder