12 Aralık 2011 Pazartesi

Biliyor musunuz?

- Cuma günü küçük kızımı uyuttuktan sonra büyük kızımla, odasının duvarını silmeye başladığımı,
- Duvardaki yapışkan izlerini tinerle temizlemek isterken duvarı rezil ettiğimi,
-20 dakika sonra küçük kızımın uyanıp ağlamaya başladığını,
-Onunla uğraşırken durulama suyunu yere döktüğümü,
-Kahverengi basamaklar, pembe kule ve kırmızı mavi çubukların sırılsıklam olduğunu,
-Yerin tahtalarının hafiften kabardığını,
-Kızım sakın babana söyleme (hayır söylese nolacaksa) dediğim halde, koşa koşa beni ispiyonlamaya gittiğini,
-Cumartesi günü Eylül arkadaşı ve ben kahkaha atarken küçük kızımın çığlık üstüne çığlık attığını,
-Pazar günü Eylül, Ekin ben top oynarken küçük kızımın kahkahalar ve çığlıklar attığını,
-Artık Ekin'in yatarken çığlık çalışmaları yaptığını,
-Eylül'ün telefon defterini sık sık kullandığını, canı istediği zaman birilerine telefon ettiğini, 
-Telefon defterinde kendi fotoğrafının olduğu sayfayı açıp teyzemi arıyorum dediğinde "o teyzenin değil ki, senin fotoğrafın" dediğimi ve elini ağzına götürüp "Aaaaa ben bunu teyzem sandım" dediğini,
-Öğlen uykusunu kaldırdığını, okulda da uyumadığını, arada bir kendisi yatsa da bensiz gece uyumadığını,
-Her akşam Ekin'i yıkayıp zeytinyağıyla masaj yaptığımı, Eylül'e de her akşam kitap okuyup masaj yaptığımı,
-Eylül'ün günde 10 bin kere atlet dona varıncaya kadar kıyafet değiştirdiğini, her şeyi ortaya attığını, her gün makyaj yaptığını, artık parfüm bile sıktığını,
-Canı sıkılınca ağzına emzik alıp "ben bebekmişim" diye bebek taklidi yaparak beni gıcık ettiğini,
-Eylül'ün "anne sen Ekin'i benden daha çok seviyorsun" dediğini ve benim "hayır kızım, senden daha çok sevmiyorum, sadece daha çok ilgileniyorum. Çünkü kendi başına kaşınamıyor bile" dediğimi,
-Bloga yazmak için bir sürü şey tasarladığımı ama bilgisayarı açıncaya kadar her şeyin kafamdan silindiğini,
-İki çocuklu hayatı çok sevdiğimi ama henüz bir düzen oluşturamadığımı, hayır zaten oluşturup oluşturamayacağımı da bilmediğimi,

                                                        Biliyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder