6 Aralık 2011 Salı

Ulu Orta Emzirme

               Eylül'ü 21 ay emzirdim, şimdi de Ekin'i sütüm bitene kadar emzireceğim inşallah. Emzirme konusunda benim en büyük şansım hem sütümün olması hem de eşimin ulu orta emzirmeme hiç sesini çıkarmaması oldu. Burada emzirsem mi ki diye tereddüt yaşadığım her yerde "tabii ki emzireceksin,çocuk aç mı kalsın" der. Bir de emziren bir kadına hiçbir erkeğin yan gözle bakmayacağını, Anadolu kadınının ulu orta çok rahat emzirdiğini söyleyerek beni destekler. Keşke devletimiz de destekleseydi emziren kadınları.
               Bu konuda yazılmış en güzel yazılardan birisini bu sabah okudum ve paylaşmak istedim. Bir baba tarafından yazılması ayrıca hoşluk katıyor yazıya. 
http://ozanoyunbozan.blogspot.com/2011/12/bebekler-kime-emanet-anne-sutu-mama.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder