25 Kasım 2010 Perşembe

Beslenme Çantası-En İyi On Roman

Beslenme Çantası en iyi 10 roman yarışması düzenlemiş. Tek bir şartı var, onu da şu şekilde açıklamışlar.

" Haftaya Perşembeye kadar bu gönderiye, "en iyi on roman" listesini yorum olarak yazanlar arasında yapılacak çekilişle 1 kişiye Edith Warton'un Masumiyet Çağı isimli romanı hediye edilecektir!"

Ben yorum yorum bıraktım ama tek amacım kitap kazanmak değil. Ben nasıl ki diğer yorumcuların en iyi on listesinden faydalanıyorum başkaları da benim listemden faydalanabilir, bir referans olabilir. Sizde ey iyi on roman listenizi eklemek istemez misiniz?

1) Kürk Mantolu Madonna (Sabahattin Ali)
2) Bülbülü Öldürmek (Harper Lee)
3) Fransız Teğmenin Kadını (John Fowles)
4) Mutluluk (Ömer Zülfü Livaneli)
5) Puslu Kıtalar Atlası (İhsan Oktay Anar)
6) Yapboz (jodi Picoult)
7) Muz Sesleri (Ece Temelkuran)
8) Kar Kursu (Glenn Meade)
9) Fikrimizin Rehberi Gazi Mustafa Kemal (Erol Mütercimler)
10) Madison County Köprüsü (Robert James Waller)
(Herhangi bir beğeni sırası yapmadım)

2 yorum:

  1. Çok güzel bir liste olmuş. Hepsi de bende iz bırakmış eserler. Özellikle de Puslu Kıtalar Atlası. Benim de eklemek istediğim birkaç roman var:
    1. Yüzyıllık Yalnızlık G.G. Marquez
    2. Kolera Günlerinde Aşk G.G. Marquez
    3. Ay Sarayı P. Auster
    4. Onca Yoksulluk Varken R. Garry
    5. Timbuktu P. Auster
    6. Yaşamın Ucuna Yolculuk T. Özlü
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Umurcum senin listen fazla edebi olmuş. :) Yüzyıllık Yalnızlığı okudum bir tek bu listeden. Bana biraz ağır gelmişti ama önümüzde ki yıllarda ömrüm olursa tekrar okumak istiyorum, sindire sindire. Listeyi ona tamamlayıp sende yarışmaya katılabilirsin.

    YanıtlaSil