1 Kasım 2010 Pazartesi

Okuduklarım

Son zamanlar okuduğum kitapları listelemek istedim. Erol Mütercimler'in Fikrimizin REhberi Gazi Mustafa Kemal kitabını baştan okumak üzere dolaba kaldırdım. Okumak isteyenlere tavsiye ederim, çok güzel bir kitap. Keşke yazar seri halinde yazsaymış, 1200 sayfayı okumak zira zor bence. Gelelim listeye:
1) Çocuk Eğitimi Sanatı Emel Çakıroğlu Wilbrant
2) Sis ve GEce Ahmet Ümit
3) Aile ONuru Robert B. Parker
4) Orman Harlan Coben

Montessori Felsefesi ile ilgilenenlere Emel Çakıroğlu Wibrant'ın kitabını tavsiye ederim. Çok güzel anlatmış. Maria Montessori kimdir, neler yapmıştır, hangi yollardan geçmiştir, nelerle mücadele etmiştir, kimlerden etkilenmiştir. Sonra da uygulamaları, materyalleri geniş bir şekilde anlatmış.

Sis ve GEce; Ahmet Ümit'in okuduğum ilk kitabı. Bayıldım. Ahmet Ümit'in diğer kitaplarını da bu vesileyle okumayı planlıyorum.

Aile Onuru; yazarın okuduğum ilk (yanılmıyorsam )romanı. Okunmasa da olur. Çok önemli değil.

Orman; Bayıldım. Çok güzel. Heyecanla okudum. Tavsiye ederim. Harlan Coben'in de diğer kitaplarını okumayı planlıyorum.

Şu anda Ömer Zülfü Livaneli'nin Mutluluk kitabını okuyorum. 48. basımını. Şimdilik iyi gidiyor, kitabı okuyunca tavsiye durumuna değineceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder