8 Kasım 2010 Pazartesi

İzlediğimiz Filmler

Eylül'e aldığım ilk cd Küçük Deniz Kızı'ydı. Son zamanlarda çok izlemesek bile 1 yıl idare edecek kadar izlemiştik. Bundan sonra favorimiz Buz Devri 1,2, 3'dü. Günlerce izledik. Sürekli izledik, hep izledik, izledik, izledik. Eylül bak bu var bunu izleyelim, hayır Buz Devri, şunu izleyelim, hayır buz Devri. Şimdilerde de Leydi ve Sokak Köpeği favorimiz. Sabah kalkar kalkmaz anne izleyelim diyor. OKula gidiceksin, hazırlanman lazım, olmaz diyorum. Ama akşam illaki bir cd bile olsa izliyor.

Dedesinin aldığı Dondolino sallanan koltuğunu da odasındaki televizyonun karşısına koydum, film koltuğu oldu. Yayıla yayıla oturup film izliyor. Arada bir tepsiye meyvelerini koyuyorum, keyifle izlerken zevkle yiyor.



Benim izlediğim filmlere gelince. Aylar önce Adalet Peşinde'yi izledim. (buradan sonraki iki cümle film hakkında ipucu vermektedir) Sonunu beğenmedim ama sonuna kadar çok güzeldi. Amerikan filmlerinin saçma sapan sonu, Amerikan adaleti asla yanıltılamaz, asla yanılmaz falan.

Geçenlerde Ahmet Ümit'in Sis ve Gece'sini okudum. Ardından filmini izlemek istedim. Yarısını izledim ama henüz tamamlayamadım. İnşallah en kısa zamanda sonunu getiririm.

Son olarak Ejderha Dövmeli Kız'ı izledim. Kitabını çok beğenmiştim. Filmini de çok beğendim. Harika bir film olmuş. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder